KLANTSERVICE

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of mailen naar info@vidamax.nl. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons. Bent u het niet eens met de oplossing of komen we er samen niet uit? Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform, te vinden via deze link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Hoe zit het met de garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. De genoemde garantietermijnen op Vidamax is onze eigen garantie. Onze eigen garantie doet niks af aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle vermelde prijzen bij onze producten zijn inclusief 21% BTW.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden gratis bezorgd door heel Europa.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Bekijk een product, maak een keuze tussen de afmetingen en materialen en klik op de knop 'toevoegen aan winkelwagen'.
  2. De winkelwagen wordt direct vertoond door middel van een pop-up en klik op bekijk winkelwagen.
  3. Nu wordt u doorgestuurd naar de winkelwagen pagina en klik dan op de knop 'doorgaan naar afrekenen'.
  4. Vul op de afreken pagina alle factuurgegevens in, maak een keuze tussen de betalingsmogelijkheden en lees/vink het vakje van de algemene voorwaarden en klik dan op bestelling plaatsen.
  5. Afhankelijk van de gekozen betalingsmethode, kunt u hier de betaling voltooien.
  6. Nadat de betaling is voltooid, wordt een teruggestuurd naar de website van Vidamax met de melding dat order is ontvangen en wordt verwerkt.
  7. Via de mail ontvang u een orderbevestiging.
Wat zijn de levertijden?

We streven ernaar om bestellingen binnen 7 tot 10 werkdagen te leveren. Op maat gemaakte producten zijn uitgezonderd van de standaard levertijden. 

Ik heb een beschadigde bestelling ontvangen, en nu?

Controleer tijdens ontvangst van de levering altijd als het product gebreke heeft. Zichtbare gebreken kunt u melden via de mail aan info@vidamax.nl met uw ordernummer.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.  Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring per e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.

U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping 

Het indienen van het modelformulier is niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.